رویه‌های بازگرداندن کالا
امکان ارسال به تمامی نقاط کشور

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش امن باش جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
    -درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@amnbash.ir ایمیل کنید.
  • اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان امن باش امکان تست آن را داشته باشند. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند،تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

کالا را چطور ارسال کنیم؟
اگر ساکن تهران هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید به دو شیوه زیر اقدام کنید.

  • جهت تحویل کالای خود از طریق مامورین جمع آوری امن باش با مرکز تماس هماهنگ کنید.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
  • بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران – شهر تهران – صندوق پستی:

هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟

سفارشاتی که ارسال آن ها از طریق اکسپرس امن باش و یا فروشندگان صورت گرفته باشد در صورت ثبت درخواست مرجوعی کالا، هر درخواست شامل 20 هزار تومان هزینه ی بازگشت میباشد.

هنگام ثبت درخواست مرجوعی هزینه ی بازگشت را میتوانید از طریق حساب کاربری خود مشاهده نمایید و بعد از بازگشت و پذیرش کالا این مورد از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر میباشد هزینه ی بازگشت کالا شامل مشتریان دیجی پلاس نمیباشد.

در صورتی که هزینه ی بازگشت به سفارش شما تعلق گرفته باشد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش امن باش برسد، هزینه‌های ارسال به عهده امن باش است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس Info@amnbash.ir ارسال فرمایید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، درخواست خود را ثبت کنید.
  • یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

.